piątek, 16 sierpnia 2013

Ehhh...brak weny i motywacji...

     Przepraszam za takie duże opóźnienie z nowymi notkami ale...no po prostu nie mam weny! Pisze i pisze ale jakieś głupoty mi wychodzą albo coś nudnego i bez sensu...
Mam zamiar zakończyć to opowiadanie gdy tylko skończę ten wątek. Nie mam motywacji...mój wierny fanie, gdzie jesteś? Hej Niki? Ehh, a poza tym to wyniki w mojej ankiecie mówią same za siebie. 1 głos na to, że blog jest fajny (dziękuje Niki :)) a 2 na to że mogłoby być lepiej...
Mam mało wyświetleń w porównaniu z innymi blogami tego typu. Nie wiem co jest źle w moim blogu i nie wiem co mam poprawić ;(.
Kolejna notka (tym razem związana z opowiadaniem) ukaże się w następnym tygodniu.

3 komentarze:

  1. Wybacz ze mojo nie obecność ale nie miałam internetów ;;

    Przeczytałam wszystkie rozdziały i zawsze czekam na więcej. <3

    - Niki :333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli jednak żyjesz! :3. Fajnie, że chociaż ktoś to czyta :). Gdyby nie Ty już dawno bym skończyła z tym blogiem ~,~. Dziękuje za wierność XD. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Żyję i czekam dalej :3
    Lubię gintame i wszystko co z nio związane :3
    szukałam jakiś opek ale innych nie ma a twój uwielbiam :3

    A NIE MA ZA CO. jA WIENY FAN NAMBER ŁAN <3

    OdpowiedzUsuń